عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

احوالات من در تعطیلات عیدانه !!!

  

سلام ..... سلام ......... سلام .............  

احوال شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

ای بابا ....... 

عیدتون مبارک باشه !!!!!!!   

       

  خب بگین ببینم تعطیلات عیدانه چطوره ؟؟؟؟؟  

خوش میگذره ؟؟؟؟؟؟ 

به من که داره خیلی خوش میگذره !!!!!!!!!!!   

این یه هفته که خیلی خوب بود و من  

تونستم ۳ تا کتاب رمان خیلی قشنگ بخونم ...  

اما خداوکیلی پدر چشام در اومد !!! 

آخه من کتابامو از اینترنت دانلود میکنم و معمولا  

تا نیمه های شب بیدار می بودم و میخوندمشون !!!  

  اولیش رمان دالان بهشت از خانوم نازی  

صفوی که واقعا عالی بود ...   

دومیش کتاب حریم عشق از خانوم رویا خسرونجدی که 

اینم خیلی قشنگ بود ولی آخرش یه جوری تموم شد !!! 

   و آخریش هم کتاب سایه گاه از خانوم  

کتایون هاشمین که خیلی زیبا بود .... 16400000  

همین چند ساعت پیش هم کتاب کژال رو  

شروع کردم از خانوم ماندانا معینی . تا الان که بد 

نبوده ، حالا باید ببینم آخرش چی میشه ؟! 

15400000  16100000  من که عاشق کتاب خوندنم و  

واقعا تو دوران مدرسه کمبود کتاب داشتم !!! 

ولی خداروشکر تو تعطیلات عید جبران شد !!!

راستی ماهی های شب عیدتون چطورن ؟؟؟ 

هنوز زنده هستن که ؟؟؟   

خب خدارو شکر !!! 

هی... شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن  

من که خیلی دلم واسه ی دوستام تنگیده !!! 

خخخخخخخخییییییییللللللللللللللیییییییییییییی ....... 

دوست دارم تعطیلات زود تموم بشه و ببینمشون !!!  

با اینکه به همشون عید رو تبریک گفتم ، اما از همین  

جا دوباره عید رو بهشون تبریک میگم و میگم 

دلم خیلی واستون تنگ شده !!!!!!!! http://www.millan.net/minimations/smileys/sadhugsmiley.gif

مخصوصا : ( محیا جونم ، فرناز جونم و پرناز جونم ! )   این عکسه هم ما ۴ تا دوست صمیمی    

هستیما !!! خوشگلیم ؟؟؟؟؟؟ نه ؟؟؟؟  

خب دیگه بازم خیلی حرفیدم ....... 

راستی دفعه ی پیش من به یه سری از  

لینک ها خبر دادم که آپ کردم ، ولی ایندفعه میخوام به  

همشون بخبرم .... آخه دلم واسه ی اونام تنگیده ...  

راستی نظر یادتون نره ها !!!!! 

دوستون دارم .........  شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

بای .....

 

پ.ن 1 : راستی یادم رفت بگم ! این اولین آپ  

من در سال 1390 بود ....

پ.ن 2 : آخخخخخخیییییییی .... 

دلم واسه کتی جونم هم تنگیده .... !!! 

ایشالله زودتر ببینمش ...  

اینم از کتی :  ... 

پ.ن 3 : دوستان عزیز !!!!!!!!! 

لطفا برین بالا نظر بدین ......... 

نه پایین !!!!!!!

نظرات 24 + ارسال نظر
میترا شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://pouyacarpet.mihanblog.com/

13.9506171694311.57708754973سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

سلام ...........
ممنون .......
حتما .....................
الان میام .......

رها یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ http://3dost-hamishegi.blogfa.com

سلام شبنم جونم خوبی؟؟؟؟؟خداروشکر که بهت خوش میگذره!دلت واسه من تنگ نشده؟؟؟؟
باشه باشه
خوب دیگه قررررررررررببببببوووووووووووووووووونت برررررررررررممم
فعلا بابااااااااااااااااااااااااااااااااای
راستی اینقدر کتاب نخون عینکی میشی هاااااا
نه شوخی کردم کتاب خوندن خیلی خوبه هر چی بخونی بازم کمه
فعلااااااااااااااااااااا

سلام رها خانوم گل ..............
قربونت برم ........ مرسی ................. تو چطوری ؟؟؟؟؟؟؟
ای بابا .......
ما که همیشه دلمون واست تنگه ........
بعدم ، این دوستام که اسمشون رو گفتم بچه های مدرسه و
۴ تا دوستای صمیمیم هستن که از اول عید تا حالا ندیدمشون ....
ولی با تو که هر چن روز یه بار حرفیدم ..........
.
.
.
راستی رها جونم من خودم عینکی هستم !!!
پس اصلا از حرفت ناراحت نشدم گلم ......

تیدا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://3dost-hamishegi.blogfa.com/

سلام عزیزم اپت قشنگ بود ممنون که خبر کردی
راستی عکسا واسه من باز نشدند ..!

سلام تیدا جونم ...........
مرسی عسیسم .....................
از تو هم ممنون که سریع اومدی ................
ااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی وووووووووووووواااااااایییییییییی !
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوباره امتحان کن ، شاید باز شد ..........

Black & White GirL یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ http://3fido30yah.blogfa.com

[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]
[قلب][گل][بوسه][گل][قلب]¤•--------------------------•¤ [قلب][گل][بوسه][گل][قلب]




قشنگ بود[لبخند]

ممنون ................................
این کارا چیه ؟؟؟؟؟
خجالتمون دادین ......... !!!!!!!!!!!!

بیدل یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام دختر عمو جان...
شرمنده من تو این چن روز به هیچکدوم از لینکام سر نزدم. گرفتار بودم و به نت دسترسی نداشتم.
سال نوی شما هم مبارک.
اما چنتا حرف از داداش بزرگترت:
اولا نوروز عید نیست. برای مسلمان فقط دو عید وجود دارد: عید فطر و عید قربان. نوروز یک موسم است نه بیشتر و البته از اعیاد مجوسیان. یادت باشه دیگه از واژه عید برای نوروز استفاده نکنی.
دوما: منم قبلا مثل تو از این رمانها زیاد میخوندم. اما باور کن هیچی نصیب آدم نمیشه. شما زحمت میکشی و مطالعه میکنی پس سعی کن چیزی بخونی که چیزی یاد بگیری. رمانای ایرانی هم فقط نوشته شدن که وقت ما رو پر کنن بدون اینکه چیزی در خودشون داشته باشن. البته رمان کلا همینطوریه و ایرانی و خارجی نداره.
سعی کن کتب علمی بخونی.






علیک سلام ...........
به به ........ چه عجب !!! بالاخره شما تشریف آوردید ........
دوستان همگی دست به افتخار حضور دوباره ی پسرعموخان .... !!!
آآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییی !!!
چرا گرفتار بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برطرف شد ؟؟؟؟؟؟؟
خیلی ممنون سال نو تو هم مبارک ............
خب حالا چن تا جواب برای چن تا حرفت :
۱. ببخشید شما چن تا نسبت داری با من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(منظورم اینه که تو بالاخره پسرعمویی یا برادر بزرگتر ؟؟؟؟؟؟ )
۲. چرا تو فقط عید قربان و عید فطر رو از اعیاد مسلمانان
میدونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس عید غدیر چی ؟؟؟؟؟
این که به نظر من یه جورایی از بقیه مهم تر هستش ....
بعدم واژه ی عید چیزی هستش که بین همه ی ایرانی ها
جا افتاده ........ اگر بخوایم خیلی دقیق تر حرف بزنیم ، باید بگیم
جشن نوروز ....... چون نوروز یکی از جشن های کهن ما ایرانی ها
محسوب میشه ..... اما کی دیدی یه نفر بگه جشن نوروز مبارک ؟؟؟
بعد هم از نظر اسلام و شیعه نوروز ، روزه خجسته ای
هستش که باید این روز رو گرامی داشت ....
۳. بله .........
منم حرفتو در مورده اینکه این جور رمانها هیچ سودی برای آدم نداره رو
قبول دارم و میدونم برخی از این ها وقت ما رو تلف میکنن ،
اما اگر بخوایم از یه دید دیگه به این کتاب ها نگاه کنیم خیلی فرق میکنه .
چرا ما از شون درس نگیریم ؟؟؟؟؟؟؟
چرا از تجربه های خوب یا بد شخصیت ها الگو نگیریم ؟؟؟؟؟؟؟
چرا عمقی در مورد نتیجه هاشون فکر نکنیم ؟؟؟؟؟؟
چرا ..... ؟؟؟؟؟
من خودم به شخصه زیاد به کتب ایرانی و عاشقانه علاقه ای ندارم ،
و میتونم بگم حدودا ۱ الی ۲ سال هست که اینجور کتاب ها رو گاهی اوقات میخونم و
قبل از این ها هم بیشتر ادبیات جهان رو مطالعه میکردم و میکنم .......
اما به نظر خودم هر کتابی ارزش یکبار خوندن رو داره ...
و منم این فرصت رو از دست نمیدم .........
و سعی میکنم از این فرصت درست استفاده کنم ...........

شیوا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://shivanevesht.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااام
جیگررررررررررررررررررر

دختر بلورین دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://princess89.blogfa.com/

سلام گلم
ممنون بهم سر زدی
خوش حالم تعطیلات بهت خو.ش گذشته ولی خوب خداییش خیلی کم بود
منم در این ایام یه کتاب خوندم البته هنوز تمام نشده ولی خوب چیزیش نمونده
اسمش فرزندان کاپیتان گرانت اثر ژول ورن بود
راستش من اصلا نویسنده ی ایرونی نمیخونم
مگر چند تایی مثه جمال زاده و هدایت و شریعتی و بزرگ علوی و ...
متاسفانه امروزه هر کی دست راست و چپش رو تونست تشخیص بده زودی یه کتاب می نویسه همه هم مزخرف و بی محتوا

سلام عزیزم ..........
خواهش میکنم ..................
مرسی ........ آره خب !!!!!
پس معلومه تو بیشتر به کتابهای علمی علاقه داری ولی من
اصلا کتابهای علمی دوست ندارم .!!!!!!
منم کتابهای صادق هدایت و جلال آل احمد رو خیلی دوست دارم ...
خب اون که بله !!!!!!!!
موفق باشی .......

بیدل دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

1-مگه نمیشه هم پسرعموت باشم و هم داداش بزرگت؟ میشه جانم، میشه.
خب بریم سر بحثمون:
2-غدیر عید نیست.
در مورد نوروز اینجاست که ممکنه خیلی ها اونو بخوان به دین بچسبونن. اسلام نوروز رو رد نکرده ولی ما هم نباید پا رو از حد فراتر بذاریم. نوروز فقط و فقط یک جشن ملی هست.
3-این رمانها هیچی ندارن که بخوای ازشون درس بگیری. مطمئنا خیلی کتابهای مفید دیگه هست که مستقیما بهت علم میدن و میتونی ازشون درسهای زیادی بگیری. من از خوندن این کتابها فقط یه چیزی نصیبم شد: املام خوب شد و زبان فارسیم روان شد. چون من فارسی زبون نیستم. زبون محلی حرف میزنم. ولی یه متن فارسی رو به راحتی میتونم ویرایش کنم.

۱. میشه بگی چه جوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲. غدیر برای ما شیعیان عید هست . عید بزرگی هم هست .
چون پیامبر جانشین واقعی خودشون رو توی این روز معرفی کردن .
بعدم کسی نوروز رو به دین نچسبونده ،فقط اسلام هم این روز رو
گرامی دونسته. بله. همون جور که خودت میگی
و منم قبول دارم ، نوروز یه جشن کهن و ملی ما ایرانی هاست ....
۳. چرا دارن . اما زمانی معنای واقعیشون معلوم میشه که
با یه دید دیگه نگاهشون کنیم .........
من اصلا از این جور کتابها دفاع نمیکنم و قبلا هم گفتم ، علاقه ی
زیادی هم نسبت بهشون ندارم ........
علاقه ی اصلی من ادبیات جهانه و واقعا هم کتابهاشون رو دوست دارم .
خب باز خوبه که بهت کمک کردن ......... !!!!!!!

تیدا-رها-عسل دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ http://3dost-hamishegi.blogfa.com

سلام و سلام دوست گلمون ما اپیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنی و با نظرت خوش حالمون کنی منتظرتیم

سلام بچه ها ............
به به ......
چشم .........
الان میام ...............

پسر آهنی دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ

سلام.به به چقدر خوش گذشته بهت توی عید!!

سلام ...........
آره واقعا گل گفتی !!!!!!!!!!!!!!!

مژگان دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام گلم
مرسی منم دلم واست تنگیده بود
عید توام مبارک
مرسی که خبرم کردی
فعلآ

سلام مژگان جونم ..............
قربون تو ............
مرسی .....
خواهش میکنم .......

ش.ه سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

با سلام

مثل همیشه طرح های جذاب و چشم نوازی گذاشتی.

شاد و سربلند باشی عزیزم.

سلام ..............
ممنون دوست عزیز .............
به همچنین .........

مهدی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ http://sange-sabor.blogsky.com/

سلام خوبی عزیزم؟
من یادم نیست که عید رو بهت تبریک گفتم یانه اما خب بازم تبریک میگم
هیه
خیلی خوبه که اینقدر مطالعه میکنی اما به نظر من فقط رمان نخون کتابهای خیلی خوب دیگه هم هستا البته هرطور که خودت دوست داری
ماهی ها هم همشون مردن فقط دوتا زندن هنوز آخه چهل تا بودن
امیدوارم این چند روز باقی مونده از تعطیلات هم بهت خوش بگذره عزیزم
موفق باشی
بای

سلام ..........
ممنون .... تو چطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به همچنین ........
بله ....... میدونم ............
ووووووووووووووووووااااااااااااایییییییییییییییی !!!!!!!!!!!!
واقعا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۴۰ تا بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا اینقدر زیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی ........

رها پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://3dost-hamishegi.blogfa.com

سلام دوست گلم اپ اخر وب ما رو بیا بخون

سلام .........
میام ولی چرا آپ آخر ؟؟؟؟؟؟؟

Sara جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.my-zigorat.blogfa.com

عیدت مبارک شبنمی!!!!!!

مرسی سارا جونم ............

امید جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.barbad2009.blogfa.com

سلام
خوبید شبنم خانوم عیدتون مبارک امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره
بخدا شرمندم خیلی درگیرم خیلی کم به وبلاگ میام.
مرسی از حضورت

سلام .............
مرسی .... عید تو هم مبارک .............
ایشالله گرفتاری هات زودتر تموم بشه و بیشتر بیای .......
موفق باشی .........

کتایون شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ب.ظ

سلاممممم
من اومدم
هی وای
بابا شبی جان شرمنده کردی
معروف شدیم رفت
قربون دستت
خوشحالم که تونستم از دوستای خوبت باشم
شبی اخر کژال یه جوری تموم میشه
میخوره تو ذوق ادم
تنها رمانی که خوندم اخرش ضایع شدم بود
خب فردا میبینمت
بازم مرسییی گلم
بوس بوس

سلام .............
به به ..... خوش اومدی ............
خواهش میکنم .........
این حرفا چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا ؟؟؟؟؟؟؟
ای بابا ........
آخ جون .....
بای بای .....................

mona یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.jahanevaroon.blogfa.com/

سلام شبنم جونم
منم 2تا کتاب تموم کردم ولی من تو خط رمان نیستم
از فردا دیگه باز روال عادی شروع میشه امیدوارم متفاوت باشیم یا علی

سلام مونا جون ......
وای ... چه خوب !!!!! ولی بعضی اوقات رمان هم بخونی بد نیستا !!!
آره .... راست میگی ....
البته در کنار متفاوت بودن ، موفق هم باشیم .....

علی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://bia2myveb.blogfa.com

سلام
خوبی آپت هم خوب بود
ممنون که اومدی!
بازم بیا
فقط چرا گفتی آخی؟

سلام ..........
مرسی ...
متشکرم ..............
حتما .......
چیرو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کتایون هاشمین سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام عزیزم
کتاب منو از کجا گیر آوردی؟

سلام کتایون جان ...........
دیگه دیگه ...........

فرزاد پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ق.ظ http://lehshode.blogfa.com

سلام با تاخیر
معذرت می خوام با تاخیر
عیدتون مبار با تاخیر
نمی دونم چی بگم با تخیر
خوش باشی بی تاخیر
منتظرتم بی تاخیر

سلام آقای با ، بی تاخیر !!!!!!!!!!
خواهش میکنم .......
عید تو هم مبارک .........

آنا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://anaangel.blogfa.com

سلام شبنم جونم!حال شما!؟؟
آپتون مث همیشه عالی بود!
عذر میخوام بابت غیبت طولانی مدتم!
شاد شاد باشین!

وایییییییییییی آنا جونم ..........
چطوری تو ؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی گلکم ..............
خواهش میکنم ...... این حرفا چیه ؟؟؟؟؟؟؟
تو هم همین طور !!!!!!

محمدیاوری شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://http://mohammadyavari.blogfa.com/

سلام
وبلاگ جالبی داری به ماهم سری بزن

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤با¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤عشق¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤زمان¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤فراموش¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤مــــیشود وبازمــــــان هم عشــــــــــــــــــق¤¤¤¤¤____¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤love ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤____¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤یاوری¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤غم یاوری¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤عشق من¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤یاوری¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
...................__________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_منتظر حضور ___________¤¤¤¤¤¤
گرمت هستم دوست خوبم___¤¤¤¤
_______________________¤¤

سلام ..........
مرسی ..................
حتما میام ....

mehdi سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ق.ظ http://mehdijooni.blogfa.com

وبت محشره عزیزم.تونستی به منم سر بزن

مرسی ........
حتما میام پیشت !!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد