عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

تفلدم مبارک ......... !!!!!!!!!!

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ............   

شطورین دوس جون جونیای خودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من پس از قرن ها اخیر با عرض پوزش بسیاااااااااااااااااااااااااااااااار اومدم .........!!!!!! 

.  

.

وای خدا که چقد درسامون زیاده و چقد خوندنی و چقد امتحان ........ !!!!!!! 

ینی من واقعا به هیچ کاری نمیرسم ....... 

آموزش و پرورش عزیز هم که لطف کرد و ۵شنبه ها رو تعطیل کرد ......!!!!!!!!! 

فکر کرد کار خیلی درستیه ولی خیلی افتضاحه ......... 

واقعا ما با کمبود وقت شدید مواجهیم ........ !!!!! 

خب بیخیال دیگه .......... !!!!!!! 

خیلی اعتراض کردم ....... 

شماها از خودتون بگین ....... چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

چیکارا میکنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

من که دلم واستون یه ذره شده بود ...... 

شماها چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خب بریم سر اصل مطلب ......... !!!!!!!!!! 

و امروز چه روزیهههههههههه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   

امروز ۳ آبانه و ؟؟؟؟؟؟

.  

تولدمههههههههههههههههههههههههههههههه ..........  

هووووووووووووووووووووووووووووووووورا ........... 

 

میریم که یه جشن خیلی کوشولو و جمع و جور بگیریم : 

 = همه باهم : تفلدم مباللللللللللللللللللک ..... تفلددددددددددددم مبالک .........  

 = حالا بریم سراغ دنس و رقص ...... !!!!! 

[تصویر: 109129623712449.gif]= و اینم منمممممممممممممممممممم .....   

.

کیک رو هم شرمنده تموم شده !!!!!!!!!! 

ایشالله سال دیگه جبران میکنم ...... 

من دیگه برم ...... 

ولی سعی میکنم در حد امکان زودتر بگردم ........!!!!!! 

(که بعید میدونم ......!!!!!!!!) 

دووووووووووووووووووستوووووووووووووووووووون دارم ........   

بای بای ........   

( منتظر نظر خوشجلاتون هستم .....!!!!! )

نظرات 4 + ارسال نظر
شکیبا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com/

تولدت مبارککککککککککککککککککک

ان شاءالله که سالیان سال عمر باعزت داشته باشی

قلب یخی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://mma1991amm.mihanblog.com

سلام
تولدتون مبارک...
صورتمو پوشوندم تا نبینید
خیلی وبلاگتون قشنگه !!
خوشمان آمد...
هرچند که بپای وبلاگ من نمیرسه ...
ولی من این همه دوست ندارم ...
اگه دوست داشتید به وبلاگ من هم یه سری بزنید ...
البته قابل شما رو نداره ....

اکرم یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام شبنم جون تولدت مبارک جیگر شرمنده باتاخیربود
ایشالله صدساله شیییییییییییییییییی
دوستت دارممممممممممممممم
امیدوارم منو ببخشی

مجتبی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://mojtaba-e12-vipersaw.blogfa.com/

سلام اولین بار که من از این سایت دیدن میکنم از طریق اکرم جون وارود این سایت شدم سایت دیدنی دارید شما رو اد ولینک کردم به منم سر بزنید.راستی من که تو تولد نبودم اما تولدت مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد