عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

کلاغ خواننده = یکی از داستانای قدیمیم .....!!!

سلامممممممممم ............... 

چطورین دوس جوناییییییییییییییی گلم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

منم خوفم .......   

امروز حوصلم سر رفته بود ، گفتم بیام یه آپی بکنم ....... 

ولی مونده بودم درباره ی چی ؟؟؟؟؟؟ 

یه کوشولو که فکر کردم ، تصمیم گرفتم یکی از داستانای کوتاه 

 قدیمیمو براتون بذارم .......  

این داستانه کوتاه بامزه که اسمش( کلاغ خواننده ) است و  

مربوط میشه به 23 مرداد 1385 ....!!!!!!!!   

http://malo0sak.persiangig.com/image/smiley/kalagh/EM_Crow012.gif

میگم که قدیمیه ...... من خیلی کوشولو بودم اون موقع .... !!!!!!!! Free Emoticon

ولی باحاله ....... 

امیدوارم بخونین و نظرتونو بگین .........  

  

پس بدویین برین بخونین !!!!!!!!!!!

فعلا بای بای !!!!!!!!   

 

پ.ن 1 =====> دوستان لفطا بالا نظر بدین ، توی اون دایره ی  

صورتی بالا سمت چپ که مربوط به این آپم هستش ......   

 

***کلاغ خواننده : ***

 

چند هفته پیش که لب پنجره ی خانه اش نشسته بود ، و تلویزیون خانه روشن بود ، 

آگهی را دید که گفته بود :  

(( مژده !!!!!!!!! مژده !!!!!!!!!!!!!!! 

 برای پرندگانه عزیز ، خبری داریم !!!

 تست خوانندگی برای همه !!!!!

 حتی برای شما دوست عزیز !!!!!!!

 برای اطلاعات بیشتر ، هرچه سریع تر به این سایت مراجعه کنید : ))  

                       

                          ***com.الاغ=عر.www*** 

 

قاری که این آگهی را دید ، فکری به ذهنش رسید !!!!! بله !!!!!!!! او میخواست 

تست خوانندگی بدهد و خواننده شود !!!!!!! 

در فکر اولین کنسرت خودش بود که صدای مادرش او را از فکر در آورد : 

<< قاری جان ! عزیزم برو از مغازه ی آقای دارکوب که در آخرین نقطه ی درخت 

کاج است ، یک کیلو کرم درختی و 4، 5 تا قالب پنیر بخر ... >> 

قاری با بی حوصلگی خرید کرد و به خانه بازگشت ... 

 http://malo0sak.persiangig.com/image/smiley/kalagh/EM_Crow008.gif

بعد پس از 3،4 ساعت دعوا و کتک کاری با قوری - خواهر بزرگترش- بالاخره 

کامپیوتر رو ازش گرفت و شروع کرد به پیدا کردن سایت نام برده ...!!!  

Computer

در آخرین لحظات بالاخره آن را پیدا کرد و در تست خوانندگی  

ثبت نام نمود !!! 

 

یکی دو هفته از این ماجرا می گذشت که یک ایمیل روی صفحه ی کامپیوترش 

نقش بست ...  

بله .......!!!!!!!!!!!!!!!!! 

قاری برای تست خوانندگی انتخاب شده بود ... 

و از ذوق و شوق زیاد غش کرد و سه روز در کما به سر برد !!!! 

روز چهارم که مرخص شد شروع کرد به تمرین کردن !!!! 

همه ی همسایه ها از بال قاری عصبانی شده بودند و بالاخره به آقای  

جغد - پلیس برکه- شکایت کردند و قرار شد قاری بیچاره 3 ماه در زندان  

-قرنطینه- به سر ببرد ....!!!  

http://malo0sak.persiangig.com/image/smiley/kalagh/EM_Crow013.gif

 

وقتی که او از زندان آزاد شد ، دیگر نمیخواست خواننده شود .... 

چون معلوم بود که دوباره چه بر سرش می آید ؟!!!!؟  

http://malo0sak.persiangig.com/image/smiley/kalagh/EM_Crow003.gif

در آخر هم خود کارگردان این مسابقه یعنی آقای عری  

در تست قبول شد !!!!!! 

.  

.

 شکلک های مژی جووووون تموم شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

نظر یادتون نره هااااااااااااااااا 

 

آخ جون تابستون اومد + برنامه های روزانه ... !!!

سلام ..........

سیلام .............

السلام علیکم .........

hola ..............

hello ...................

hi ..........

chao ..........

( حال کردین به زبونای مختلف سلام کردم خدمتتون ... !!!! ؟؟؟؟ )


Emoticon   Emoticon 

 خب چطورین شماها ؟؟؟؟؟؟؟؟  

بالاخره این ماه خرداد هم با تموم امتحاناش تمومید و تابستون اومد .......

امروزم که اوله تیره ...... و منم همون جور که قول داده بودم ، اومدم با یه آپ توپ !!!

Emoticon Smiley

وای خدا !!!!!!

  با این گرما چیکار می کنین ؟؟؟؟؟  من خیلی از هوای گرم بدم میاد !!!!

شرمنده شرمنده شرمنده

خب حالا میخوام یه کم از خودم و کارایی که دارم انجام میدم و انجام خواهم داد بنویسم :

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , در وبلاگ = اینجا رفتم در تفکرات عمیق و فلسفی ..... !!!! ( البته این قلبا نیدونم چیه ؟؟؟؟؟؟ )




تصاویر جدید زیباسازی = به به .... چه رفتم تو کف آهنگ گوشیدن ...... !!!!!!! ( این گلسر قرمزمه هااااااا.....!!! )

= بنده هستم در حال نوشتن داستان ....... !!!!!


= با اجازتون آبمیوه می نوشیم ... !!! البته یخ در بهشت بیشتر میدوستم ... !!!


= اینم از صبح های تابستون که خواب واقعا می چسبه .... !!!!!!!


  Shukhi.Com= در حال به خود رسیدن ..... !!!!!


Shukhi.Com = اینم از لذت بخش ترین کاره زندگیم ....... ( کتاب خوندن ...... !!!!!! )

= از هفته ی دیگم که میرم کلاس ورزشی ..... !!!!!!


Shukhi.Com Shukhi.Com Shukhi.Com= اینم از وضعیت الانم ....... !!!!!!


                                         حالا میخوام از شماها بپرسم .....

                               میخوام بدونم شماها این روزا چیکار می کنین ؟؟؟؟؟؟

                                   و برای تابستونتون چه برنامه ای دارین ؟؟؟؟؟

                              پس منتظره برنامه های روزانتون هستم ........ !!!!!!

                                               یادتون نره هااااااااا ........



خب دیگه ........

همتونو دوست دارم خیلی زیاد .......

حتما حتما پیشم بیاین ........

Smiley

خدافظ ........

  


پ . ن 1 ===> الان تصمیم گرفتم به همه ی لینکام خبر بدم .......

بعد ببینم کیا هنوز منو فراموش نکردن و میان پیشم ؟؟؟!!!

پ . ن 2 ===> راستی میخوام چن تا دوست جدید پیدا کنم .......!!!

دارم دنبال وبلاگای خوشگل میگردم .....

دوست داشتین راهنماییم کنین ......