عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

یه روز خیلی خاص + یه جشن خیلی باحال ... !!!!

سلام به همه ی دوس جونای گلمممممممممممممم !!!!!  

من با یه مدت غیبت اومدمممممممممممم ....  

 

حاله شماااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟ 

احواله شمااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

من که عالیه عالیم ......

میدونید چی شد ؟؟؟ 

حالا که من میخواستم آپ بذارم مگه این اینترنت میذاشت ؟؟؟ 

همش قطع میشد !!!! 

تا اینکه بالاخره این چن وقته وصلید ...... 

خب خیلی زود ، تند ، سریع میریم سراغ آپ امروز که من واسه 

گذاشتنش کلی هیجااااااااااان دارم !!!!!!!! 

خب امروز یه روز خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خاصه !!! 

. 

. 

اگه تونستید حدس بزنید ؟؟؟ 

. 

نمی تونید ؟؟؟ 

. 

یادتون نمیاد ؟؟؟ 

. 

بذارید راهنمایی کنم .....!!!!!! 

در مورد یه چیزیه که من شدیدا میدوستمش !!!!!! 

. 

فهمیدید ؟؟؟؟؟ 

نه ؟؟؟؟ 

یه راهنمایی دیگه : 

. 

امروز یه روزه خیلی خاص برای من و وبلاگمه ..... 

. 

. 

دیگه فکر کنم فهمیده باشید ... نه ؟؟؟  

. 

. 

خب دیگه دلم داره آب میشه !!! خودم میگم ..... 

. 

. 

.  

      

امروز ۲ مرداد تولد وبلاگه عسیسمههههههههههههههههههههههههه !!! 

هووووووووووووووووووووووووراااااااااااا ........  

من که شدیدا خوشحالم ....... 

وبلاگ کوشولوی من شد : ۳ سالش !!!!!  

        

خب دیگه حالا قراره اینجا یه برتدی پارتی باحال برگزار شه ... 

   

حالا هرکسی که پایه اس ، بیاد وسط ..... 

من که خودم لیدرم و وبلاگمم صاحب مجلس !!!! 

خب اول از همه بریم دسته جمعی با هم برقصیم : 

  

 

اینم منم که دارم تهنایی میرقصم و میخونم !!!!!!!  

 Dance شکلک های شباهنگ

اینم از دیسکوی پارتی و یکی از دی جی های معروف :   

   هووووووووووووووووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااا !!!!!!!  

به همراه گروه موسیقی معروف که از خارجه تشریف 

آوردن :  

        

حالا بریم سراغ کیک خومشزه ای که خودم واسش درست کردم :  

  

حالا نوبته فوت کردنه شمعاست .... همه آماده : 

                

       

  

       :      هووووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااا !!!!!!  

همه با هم :  

 

  

حالا نوبتیم که باشه نوبته باز کردن کادوهاست !!!!!!!!!! 

   

      

خب ببینیم توی این کادوهای خوشگل چی هست ؟؟؟؟؟ 

  

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!! توی این کادوها پره از یه  

عالمه نظرای پر انرژی ........... دسته همتون درد نکنه !!!!!!!!!!!!!!! 

با این نظرای خوشگل و زیادتون !!!!!!!  

. 

خب دیگه اینم از برتدی پارتی امروزمون ... 

در آخر میخوام یه تشکر مخصوص بکنم از وبلاگ عسیسم ....... 

به خاطره اینکه با اومدنش منو با یه عالمه دوستای خوب و 

عزیز و دوستداشتنی آشنا کرد که توی همه ی مواقع  

پیشم بودن و تنهام نذاشتن و همیشه به یادم بودن ...........  

و با نظرات زیباشون همیشه همراهیم میکردن .....

پس :  تولدتت مبارک وبلاگ خوبه من !!!!!!!!!!   

راستی نظر یادتون نره هاااااااااااااااااا ..... 

بیاین بترکونین و منو وبلاگمو خوشحال کنین !!!! 

فعلا l3ye l3ye ..........

 

SmileySmileySmileySmileySmileySmileySmileySmiley

 

                                     SmileySmileySmileySmiley