عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

قسمت ششم داستان خودم !!!!

سسسسللللللللللللللاااااااااااااااااممممممممممممم !!!!! 

   

وایییییییییییییی ...............  

  

مممممممننننننننننننننننن اااااااااووووووووومممممممممددددددممممم !!!!  

خوبین ؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خوشین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

اینقدر دلم واستون تنگ شده بود که خدا میدونه ......... 

خب اول از همه میخوام بگم دوستانی که دارن این آپ رو 

می خونن ، قبلش سریع برن آپ قبلی که ماله ۱۰ آذر هست رو  

بخونن ...... به دو دلیل : 

 

۱ . برای اون آپ قبلی من به هیچکس خبر نداده بودم .... 

۲ . قسمت ۵ داستان خودم و یه خواهش توش هست ، که  

امیدوارم از دست ندینش ......... 

 

آپ امروز هم  

 قسمت ۶ داستان خودمه مثل همیشه در ادامه مطلب ............ !!!! 

 

راستی بازم بهتون میگم ......... 

خواهشا به اون وب دومی هم سر بزنید و نظر بدید ........ 

هر کس اونجا بیاد من سریع لینکش میکنم .......  

چون من و دوستام به دوستای خوبی مثل شما  

برای دادن نظرهای زیباتون نیازمندیم .............  

اینم آدرسش :   

http://success-humanscience.blogfa.com/  

  

حالا اگه آپ پایین رو خوندین برین ادامه مطلب :

ادامه مطلب ...