عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

یه کم از خودم !!!! + قسمت هفتم داستان خودم !!!!

 سلام !!!  

من اومدددددددددددددددددممممممممممم !!! 

حالتون چطوره ؟؟؟؟ Hello 

وای خدا .... اینقدر دلم واستون تنگیده ، 

که خدا میدونه ........  

منم خوفم ......... 

دارم خوش میگذرونم !!!!!!!  

آخه یه ماهی میشه که بالاخره  

امتحانام تمومید !!!!  

تو دوران امتحانام اینقدر درس خوندم که فعلا 

  تصمیم گرفتم ، یه مدت استراحت کنم ...... 

راستی کارنامم گرفتم !!! 

.  

والا به قول مادرخانومی معلومه که من  

علاقه وافری به عدد ۱۹ دارم چون معدلم 

شد ۱۹ به توان ۲ !!!! یعنی ۱۹/۱۹ .... 

http://www.millan.net/minimations/smileys/sadhugsmiley.gif    از معدلم زیاد راضی  

نیستم چون من واسه ۱۹ و نیم به بالا  

خونده بودم ............... 

حالا ایشالله ترم بعد جبرانش میکنم !!!!! 

    

راستی داشت یادم میرفت !!!  

ولنتاینتون با چند روز تاخیر مبارک ....!!!

    اسمایلی کلفـــاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< 

امیدوارم کادوهای خوشگلی از دوستاتون 

گرفته باشین !!!!

 

خب دیگه ........... 

خیلی حرفیدم !!!!!!!!!!!  

بریم سر اصل مطلب ............ 

امروز یه خبر هیجان انگیز واستون دارم ..... 

آپ امروزم : 

   

قسمت هفتم داستان خودم !!!! 

البته آخرین قسمت !!!  

 

میدونم شاید یه کم شوکه شده باشید ........ 

اما بالاخره هر داستانی یه  

پایانی داره ......... 

اما قبل از اینکه برین ادامه مطلب ، میخواستم 

از همه ی دوستایی که این داستان رو دنبال و 

منو همراهی میکردن ، یه تشکر ویژه کنم ....  

ممنون عزیزانم ...

اسمایلی کلفـــاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<خب حالا بریم ادامه مطلب .... 

ادامه مطلب ...