عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

آخ جون تابستون اومد + برنامه های روزانه ... !!!

سلام ..........

سیلام .............

السلام علیکم .........

hola ..............

hello ...................

hi ..........

chao ..........

( حال کردین به زبونای مختلف سلام کردم خدمتتون ... !!!! ؟؟؟؟ )


Emoticon   Emoticon 

 خب چطورین شماها ؟؟؟؟؟؟؟؟  

بالاخره این ماه خرداد هم با تموم امتحاناش تمومید و تابستون اومد .......

امروزم که اوله تیره ...... و منم همون جور که قول داده بودم ، اومدم با یه آپ توپ !!!

Emoticon Smiley

وای خدا !!!!!!

  با این گرما چیکار می کنین ؟؟؟؟؟  من خیلی از هوای گرم بدم میاد !!!!

شرمنده شرمنده شرمنده

خب حالا میخوام یه کم از خودم و کارایی که دارم انجام میدم و انجام خواهم داد بنویسم :

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , در وبلاگ = اینجا رفتم در تفکرات عمیق و فلسفی ..... !!!! ( البته این قلبا نیدونم چیه ؟؟؟؟؟؟ )




تصاویر جدید زیباسازی = به به .... چه رفتم تو کف آهنگ گوشیدن ...... !!!!!!! ( این گلسر قرمزمه هااااااا.....!!! )

= بنده هستم در حال نوشتن داستان ....... !!!!!


= با اجازتون آبمیوه می نوشیم ... !!! البته یخ در بهشت بیشتر میدوستم ... !!!


= اینم از صبح های تابستون که خواب واقعا می چسبه .... !!!!!!!


  Shukhi.Com= در حال به خود رسیدن ..... !!!!!


Shukhi.Com = اینم از لذت بخش ترین کاره زندگیم ....... ( کتاب خوندن ...... !!!!!! )

= از هفته ی دیگم که میرم کلاس ورزشی ..... !!!!!!


Shukhi.Com Shukhi.Com Shukhi.Com= اینم از وضعیت الانم ....... !!!!!!


                                         حالا میخوام از شماها بپرسم .....

                               میخوام بدونم شماها این روزا چیکار می کنین ؟؟؟؟؟؟

                                   و برای تابستونتون چه برنامه ای دارین ؟؟؟؟؟

                              پس منتظره برنامه های روزانتون هستم ........ !!!!!!

                                               یادتون نره هااااااااا ........



خب دیگه ........

همتونو دوست دارم خیلی زیاد .......

حتما حتما پیشم بیاین ........

Smiley

خدافظ ........

  


پ . ن 1 ===> الان تصمیم گرفتم به همه ی لینکام خبر بدم .......

بعد ببینم کیا هنوز منو فراموش نکردن و میان پیشم ؟؟؟!!!

پ . ن 2 ===> راستی میخوام چن تا دوست جدید پیدا کنم .......!!!

دارم دنبال وبلاگای خوشگل میگردم .....

دوست داشتین راهنماییم کنین ......





نظرات 36 + ارسال نظر
shaer چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.bermodachat.com

سلام دوست من وبلاگ زیبایی داری به دلم نشست .. به من هم سر بزن

اگه دوست داشتی بیا به چت روم ما و لحظات خوبی را پشت سر بگذار هر شب از ساعت 10 تا 12 تبادل نظر و کنفرانس داریم و همینطور شب شعر خوشحال میشم شما هم بیایی
============================================
امشب امدی یک سر به عمق جاده بزن شاید دلی به انتظار در انتهای جاده ای ناتمام برای دیدن تو لحظه شماری میکند
============================================
به حراج گذاشتم عشقی که نرخش دل نیست// سودایش آواره شدن کنار محفل نیست
=============================================
ما ره خود ز هلال خدا یافته ایم //

/ پیراهن بلا ز خود جدا بافته ایم//
============================================
در پرتو نگاه دگران ما سیاه پوش شدیم/

//رفتیم ز یاد وای فراموش شدیم //

روزگاری چنین سرد بی آغوش شدیم/

شعله ای بودیم و چون شمع خاموش شدیم
============================================
چشمم به در است که امروز بیایی/

//با چشم خیس مینگرم چند روز که بیایی//

خانه دلم بسوخت ز شعله عشق//

/منتظرم عشق در بزند هروز بیایی

ش.ه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

به به چشممون روشن به جمالتون!!!!!!!!!!!!!!!
چه برنامه ریزی فانتزی و جذابی.............
طبق معمول تصاویر شاد و خوشگلی گذاشتی.................
امیدوارم تابستونه مفید و موثری داشته باشی........................
عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم تا ابد................

سلام ........
مرسی .......
نظره لطفته گلم .........

به همچنین .........

تیدا چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://my-h-c.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟‌
جیگرم الان لینکت کردم
تو هم منو با اسم عنوان وبلاگم بلینک - میسی

سلام تیدا جونم .......
مرسی ......
منم لینکت کردم ........

امید پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.barbad2009.blogfa.com

سلام شبنم خانوم
چه عجب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من اول شدم تو نظرات
خوشحالم که دوباره برگشتی راستی سیلام زبون کجاست؟
بازم بهم سر بزن خوشحال میشم

سلام ......
شرمنده دیگه .......
درگیر امتحانات بودم ........

فکر نکنم ...... !!!!!!

مرسی ....
سیلام زبون حرف زدن من با دوستام تو مدرسه اس .....
یه جورایی زبون فانتزیه .....
حتما ..... تو هم همینطور ......

کتایون پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااام
شطوری؟؟؟
تو کلاس ورزشی نوشتی؟؟؟
چی؟؟
چرا به من نگفتی؟؟
با من نیومدی علوی که بری کلاس ورزش؟؟
هان هان هان؟؟؟
من بیچاره اونجا تنهام!!!!!هی وای!!!
خب من در حال حاضر 9تا سریال برام رسیده که دارم یه کله میبنمشون!!! وای اولی که دارم میبینم عالیه!!!!
Drean High
چیزایی توشه که دوست دارم!!
خوانندگی نوازندگی!!!خوندن!!!!رقصیدن!!!!
بعدشم که در حال داستان نوشتن!!!
کلا فعلا دارم مزه ی شیرین الافی رو میچشم!!!
چقدر دلم براش تنگ شده بود
خوب بود؟؟؟ترکوندم؟؟؟

علیک سلام .......
خوفم ........ تو چطوری ؟؟؟؟؟
بابا بیا منو بخور ......
منو و غزل ( دوست جونم ) چن جا رو مدنظر گرفتیم که هفته آینده بریم ببینیم ...... ولی بالاخره یکی از باشگاه ها رو انتخاب میکنیم ... !!!
علوی رو هم که گفتم بهت جریانشو .....
باید دوباره وقت مشاوره بگیریم ....
حالا تو غصه نخور کیتی کتی من ..............

چه خبرته ؟؟؟؟ 9 تا ؟؟؟؟؟
ولی اگه واقعا لذت میبری خیلی خوفه ......
منم همینطور .....
عالییییییییییییییییییییییی ......

تیدا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ http://my-h-c.blogfa.com

سلام - اخی من امروز اومدم ام ندونستم اپ کردی-
خوشم اومد باموزه بود یه جورایی شبیه برنامه من بود !
تابستونه و فصل استراحت
منکه استراحت مطلق هستم مگه به زور بیل یه چند تا کلاس برم ! اونم فقط محض خاطر بیل عزیزم که یوقت پای کلنگ وسط نیاد
قربون تو مرسی خبر کردی

سلام .......
آره دیدم .............
واقعا ؟؟؟؟؟؟ پس تفاهم داشنتیم با هم ؟؟؟؟؟؟
ایول ........
بابا بیل اگه تنها باشه که خوش نمیگذره !!!!!
بعدم کلنگ تهنا میمونه ..... !!!!!!
خواهش میکنم عسیسم ......

دختر صورتی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ http://BAMANBASH123.BLOGFA.COM

ای بابا اگه بشه من یه بار اول بشم
دخمل خاله و داداشم بالا سرمن گیردادن واسشون شکلک برارم با اجهزه
داداشم:(جه سلیقه ای)
دخمل خالم:
ممنون خبرم کردی

الهی بگردم واست ......
بذار بذار .......
بذار شکلکاشون رو روانشناسی کنم :
داداشت : پسر با ادب و منظم و دقیقیه ؟؟؟!!!!
دخمل خالت : خوشجل میرقصه و عاشقه و رنگ صورتی میدوسته ؟؟؟
آره ؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهش میکنم .....

نگین پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام عزیزم
مسی از لطفت
من لینکت کردم ولی نه به خاطر تبادل لینک چون از وبلاگت خوشم اومد
چون من وبلاگایی و میلینکم که دوسشون دارم
من واسه تابستونم برنامه دارم که کلاس انگلیسی و فرانسه برم و دفاع شخصی و شیرینی و شوکولات پزیالبته به جا این دو تا دومیه! ممکنه برم کلاس نویسندگی اگه پیدا کنم

سلام نگین جون .......
ممنون گلممممممممممممممممممم .......
وای فرانسه خیلی خوبه ......
ولی من اسپانیش رو بیشتر میدوستم .....
آخ گفتی شوکولات ..... !!!!!!!
دلم خواست ......

واسه منم باید درس کنیااااااااا ......
ایول دختر فعال !!!!!

مهدی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام
چطوری خوبی
نیستی خانم
کجایی تو
خوشحالم که اومدی
شادی برای تو *+

سلام .........
عالییییییییییییییییم ........
ای بابا .... مگه این درسا میذاشتن ؟؟؟؟؟
ممنون ......

نجمه پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ http://soltaneghalbhanajme.blogfa.com

سلام شبنم جونم مرسی سرزدی عزیزم ...دلم واست تنگ شده بود ..آجی پستم غمگین نبود که یه احساس کودکانه بود راستی برنامه ی روزانه ات خیلی باحال بود .. منم قبلا ها تاظهر میخوابیدم اما نمیدونم معجزه شده که دیگه تا ظهر نمیخوابم راستی منم کتاب خوندن رو خیلی خیلی دوست دارم...
ایشالا تابستون خیلی خوبی داشته باشی

سلام .......
خواهش میکنم نجمه جون .......
منم همینطور .......
ولی من دلم گرفت ....
میسیییییییی ......
بابا منم نمیتونم تا ظهر بخوابم !!!!!!
اینکه گفتم خیلی میچسبه منظورم تا ۱۰ صبحه ....
وگرنه من دوران مدرسه همیشه ۵ بیدار بودم و میدرسیدم ......
گاهی اوقات هم ۴ ....... !!!!!
به همچنین ......

رها جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ

سلاااااام گلمممم؟؟چطوووری؟ببخشید من دیر اومدم
امیدوارم ناراحت نشی
مرسی خبرم کردی
دوووووووووووست دارممممممممم اژت مثل همیشه با نمک بود
فعلاااااا

سلام رها جونم ..........
خوفم .........
نه بابا ......
بازم به معرفتت .... !!!!!!!!!!!

خواهش میکنم ........

ممنون ........

فرزاد جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://lehshode.blogfa.com

سلام با معرفت
خوبم.خوبی
منتظرتم
از برنامه هام فعلا هیچی نمیگم

علیک سلام .......
خوفم ......
حتما میام ..........
چرا نمیگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکوک میزنی فرزاد !!!!!!!!!

دختر صورتی یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ق.ظ http://BAMANBASH123.BLOGFA.COM

ای بابا چرا خودتو لو میدی؟
الاب دیگه هرکی بخواد نظر بده ا ز رومال تو مینویسه شبنم جونم من خواستم بی اهمیت باشم به جوابا که به چشم نیاد.....

رااستی بهنوشم یکم کامل توضیح داده...نمیدونم......

بابا باید یه خودی نشون بدم این وسط !!!!!!!!
تو دیگه باید باهوش باشی بفهمی که کی
تقلب میکنه .......!!!!!!
بعد دیگه جوابشو قبول نکنی ..........

اکرم دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم خوبی خیلی دلم واست تنگ شده بود بیا ÷یشم دیگه اومدم که بمونم

سلام اکرم جون ........
مرسی .........
منم همینطور ..........
ایول !!!!!!!!!!

Erika دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.erika090.blogfa.com

Salam azizam mer30 ke omadi be webam apet kheili ghashang bod ajijam Salam azizam mer30 ke omadi be webam apet kheili ghashang bod ajijam Salam azizam mer30 ke omadi be webam apet kheili ghashang bod ajijam Salam azizam mer30 ke omadi be webam apet kheili ghashang bod ajijam

ممنون اریکا جون ..............................
ممنون اریکا جون ........................
ممنون اریکا جون ....................
ممنون اریکا جون .................



پرواز عشق سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://mehreparvaz.blogfa.com/

سلام اپم اپممممممم

هدیه سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.enekas-01.blogfa.com

سلام.وبلاگه بسیار زیبایی داری وحتما دوست دارم لینکت کنم بگو باچه اسمی بلینکمت منو بااسمه انعکاس بلینک.من تابستونه امسال میخوام کلاس سنتورو زبان برم.مسافرت برم وکتاب بخونم

سلام هدیه جون ........
ممنون گلم .......
الان میام پیشت .........
حتما .......
وایییییییییییییییییییییی سنتور ......!!!!!!!!
منم سنتور شدیدا می دوستم ......
ایول .........

بهاره سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:31 ب.ظ http://naslebahar

سلام شبنم جون.میسی که به وبلاگم اومدی عزیزم
من لینکوندمت.یادت نره منم بلینکی گلم

سلام بهاره جون .........
خواهش میکنم .....................
حتما عزیزم .......

امید چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.barbad2009.blogfa.com

سلام شبنم خانوم
اخ گفتی تابستون امد امتحانا بیچارم کرد چه خبر؟
بازم سر بزن خوشحال میشم

سلامممممممممم .......
ای بابا ..... آره دیگه ......... امتحانای شماها تازه شروع شد !!!!!

حتما .......

سعید چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://traveler-in-world.blogfa.com/

سلام...


مثل همیشه عالی



سلاممممممممم .........
بازم ممنون مثل همیشه !!!!!!!!!!!!!!!

بیتا چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://esbitar.blogfa.com/

سلام شبنم جونم
مرسی که سر زدی
خوبی؟
من تازه واردم
کمکم کن وبمو بهتر کنم عزیزم
راسی شب یه سر به وبم بزن قراره بترکونم
ببین دفعه بعد که اومدی
تو بخش نظرات لینکتو با اسمی که میخوای بلینکمت باسم بزار

منتظرتم گلم
فعلا

سلام بیتا جون .........
خواهش میکنم .....
ممنون .......
وبت که خیلی خوبه ...... ولی چشم .... حتما ........
آخ جوووووووووووووون ......!!!!!!!
الان میام ......
ایول !!!!!!

مهرداد چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.khatereye-eshgh.blogfa.com

سلام
نه به اون موقع که سالی ۱ بار مینوشتی نه به الان....ایول داری...!
داستان جالبی بود...ایول کلا خوش ذوقی!!!!
(گل!)

سلاممممممممم .......
یاد بگیر !!!!!!! ببین من چه فعال شدم ؟؟؟؟؟؟؟
آورین به خودممممممممم !!!!!!
مرسییییییییی .....

دلارام چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ http://1ghadam-be-jelo.blogfa.com

سلام
قشنگ بود آفرین تلاش کنی نویسنده بزرگی خواهی شد...

سلاممممممممممممم ........
مرسی .....
ممنونم ازت که اینهمه بهم قوت قلب میدی دلارام جون ......

مهرداد چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.khatereye-eshgh.blogfa.com

سلام خوبی؟ اولا نظر من کوو...دوم شانسی روو لینکت کلیک کردم ببینم آپ کردی مجدد یا نه! آخه چند روز بود سرعتت رفته بود بالا گفتم باز شاید آپ کردی...
(گل!)
راستی عید مبعثت هم مبارک

سلاممممممممم .......
خوفم !!!!!!!!
بابا بذار من برسم ..... همشونو تائید میکنم .......
ای مهرداد عجووووووووووووول ........!!!!!!!
تا باشه از این شانسی کلیک کردن هااااااااااا .....!!!!!!1
نترس !!!!!!
به خاطره تو هم شده ، فردا ، پس فردا می آپم ×××××
به همیچنین !!!!!!!!

رها پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://my-special.blogfa.com/

سلام
من دوباره وب زدم
خوشحال میشم مثل همیشه بهم سر بزنی

سلام رها جون .........
چه خوب .......!!!!!!!
آره ..... حتما میام ..............

سایون شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://saayon.blogfa.com

سلام خوبی مرسی خیلی جالب بود

سلام .......
مرسی ...............
ممنون ........

[ بدون نام ] یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام من تو وبلاگ Smile With You آپم
اگه نیااااااااااااااااای میکشمت

سلامممممممممممممم .........
وای خدا !!!!!!!!!
چه خشن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ترسیدم !!!!!!!!

الان میام !!!!!!!!!

محب سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://ds.blogfa.com

سلام من مدیر وبلاگ جدید دی اس هستم از وبلاگت خوشم اومد امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی دوست دارم بیای یه سر به وبلاگم بزنی و با نظرات خودت من رو تو بهتر شدن و بروز شدن وبلاگم کمک کنی و اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیم خیلی خوشحال میشم.(ماچ،جیغ،بغل،بای)

سلاممممممممممممممم ......
ممنونم ............
حتما .........

مانلی چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ http://lover-usher12.blogfa.com

سلام شبنم جونی
خوبی؟
خوبن؟
چخبرواینا؟؟؟؟؟؟؟؟راستش
راستش
راستش...............................
من اپم
(خودتوکشتی مانلی)
میای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلامممممممممم مانلی جوووونم !!!!!!!!!
خوفم ........
خوفن !!!!!!!!!!!
سیلامتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

معلومه که میام !!!!!!!!!!
100% !!!!!

حسین نیک کار پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://www.humansport.blogfa.com

آپت مثه همیشه عالی و خوندنی بود خر+عر بگیم فکر کنم بهتره نظرت چیه؟

ممنونم !!!!!!!!!!!!!!!!
نمیدونم !!!!!!
شاید !!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.forum.tehranpatogh.ir

سلام اسم من سارا ئه چندتا از مطالبتو خوندم خیلی خوب و حرفه ای کار میکنی
خوشم اومد ازت دمت گرم /
اینم سایته منه
بزرگترین سایت دوستیابی دختر پسرای بالای 16 ساله در ایران
www.forum.tehranpatogh.ir

راستی من اینقدر وقتمو گذاشتم که اینجا بهت نظر بدم توهم 1 دقیقه وقتتو بزار
تو سایت من عضو شو یه نظر بده ...
اینجوری هر دو روز میام نظر میدم شایدم بیشتر با هم اشنا شدیم ..
[نیشخند][چشمک][خجالت][قلب][بوسه][گل]

هومن سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ http://www.kolbehetanhaeea.blogfa.com

.$$$$$$_______________ ______________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ *
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,,
____,;'*___'_.*_________________*___ '*,,
,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,


چه خوشگل !!!!!!

بیتا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://esbitar.blogfa.com/

سلاممممممممممممممممم ابجیییییییییی شبنم جونم
خوبی گلب؟!
چه خفرا؟۱
ببخشید اگ دیر شداااااا
نبودم
الانم اومدم هم بهت سر بزنم
هم بگم پاشی بیای وبم
اپت منو کشته

سلام بیتا جوووووووووووووون ......
می۳۰ !!!!!!!!!
سیلامتی .............

الان میام ........

مانلی یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://lover-usher12.blogfa.com

سلام جیگر
باباشبنمی کجاییییییییییییییییییییییی؟
چرااپ نمیکنی؟
راستی من اپمامیای دیگه؟

سلام مانلی جون ..........
ببخشید ........

الان میام .........

بیتا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ http://esbitar.blogfa.com

سلامممممممممممممممم ابجی شبنمیییی
خوفی؟خوفممممممممم
کوجایی خانومممممممممم
بیا دیهههههههه
دلم باست تنگولیده ابجی

سلاممممممممممممممم ..........
مرسی ........
اومدددددددددددددددددددددددددددم ..........

منم همینطور ...........

سمانه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://http://kolbeyeniyaesh.blogfa.com/

سلام شبنم جان خوبی؟
جالب بود


اینگونه به زندگی نگاه کنید...
.
.

مرد را به عقلش نه به ثروتش
.
زن را به وفایش نه به جمالش
.
دوست را به محبتش نه به کلامش
.
عاشق را به صبرش نه به ادعایش

مال را به برکتش نه به مقدارش
.
خانه را به آرامشش نه به اندازه اش
.
اتومبیل را به کاراییش نه به مدلش

غذا را به کیفیتش نه به کمیتش
.
درس را به استادش نه به سختیش
.
دانشمند را به علمش نه به مدرکش
.
مدیر را به عمل کردش نه به جایگاهش

نویسنده را به باورهایش نه به تعداد کتابهایش

شخص را به انسانیتش نه به ظاهرش
.
دل را به پاکیش نه به صاحبش

جسم را به سلامتش نه به لاغریش

سخنان را به عمق معنایش نه به گوینده اش
.

سلاممممممممممممممممم ........
خوبم ..........
ممنونم ......

راستی متن خیلی زیبا و پرمعنایی بود .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد