عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

من اومدم !!!! + روز دختران + قسمت سوم داستان خودم !!!!

سلام .......... 

من اومدم .......         

 

بله ....... درست خوندیم ............ 

بالاخره من اومدم ...... 

بعد از حدود ۲ هفته بنده اومدم ........... 

آره بابا جون ........ منم ...... 

شبنم ........ خودمم ......... تعجب نکنین ......... 

 

وای نمی دونین چقدر دلم براتون تنگ شده بود .......... 

خیلی خیلی خیلی زیاد ........... 

هی هر دفعه که میخواستم بیام یه اتفاقی 

پیش میومد و نمیتونستم آپ کنم ........ 

 

خودمم از این قضیه خیلی ناراحت بودم تا  

اینکه بالاخره امروز این طلسم شکسته شد و 

من دوباره اااااااووووووووممممممممدددددددمممممممم ..... 

 

اول قبل از اینکه قسمت سوم داستانم  

رو بذارم میخواستم به همه ی دخترای عزیز 

روز دختر رو پیشاپیش تبریک بگم ......... 

مخصوصا به دوستای وبلاگیم : 

 

ثمین ، دوتا موناها ، مدی ، دوتا شیواها ، دلارام ، سارا ، مهشید ،  

نفس ، سحر ، تارا ، ریحانه ، اکرم ، بارون ، فاطمه ، هیلا ، 

نازنین ، ترگل ، کیمیا ، بهار ، مهتا ، آنا ، تمنا ، پروانه ، 

نجمه ، شیدا ، فرزانه ، خدیجه ، شیما ، مژگان ،  

یگانه ، لیلا ، صبا ، دختر بلورین ، مهرناز  و .... 

 

دوستای گل وبلاگیم * دخترا * روزتون 

 مبارک ...... شاد باشید ......  

 

حالا برین ادامه مطلب و بقیه داستانم ......

  

ادامه مطلب ...