عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

عارفانه

شعر و داستان و رمان و خاطره ...

یه خواهش + قسمت پنجم داستان خودم !!!!

سسسسسسسسسسسسللللللللللاااااااااامممممممممم .......

حالتون چطوره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبین ؟؟؟؟؟

خوشین ؟؟؟؟

چه خبرا ؟؟؟؟؟؟؟

تعطیلات خوش میگذره ؟؟؟؟؟؟؟

 

بله دیگه ..... بالاخره من اومدم !!!

دیگه بعد ازمدتها با این همه درس و مشق امروز تصمیم گرتم بیامو وآپ بذارم .....

اما قبلش یه گله کوچولو از همتون دارم ......

اونم اینه که چرا به اون وبلاگ دومیه که من واسه

مدرسمون ساختم سر نزدید ؟؟؟؟؟؟

 

دوستای گلم از همتون خواهش میکنم به این وبلاگمم سر بزنید .....

آخه چون تازه ساخته شده هیچ کس بهش سر نمیزنه ....

من ازتون خواهش میکنم بیاین اونجا و حتما حتما حتما نظر بذارید ......

منم قول میدم هر کس که اومد توی اون وب و نظر گذاشت سریع وبلاگشو لینک کنم .....

پس حتما بیاین و با نظرای قشنگتون من و دوستامو خوشحال کنید .....

اینم ازآدرسش :
* هزار توی ناشناخته علوم انسانی *

http://success-humanscience.blogfa.com/

 

خب حالا بریم سراغ قسمت پنجم داستانم که

مثل همیشه گذاشتمش توی ادامه مطلب :

ادامه مطلب ...